Eerstvolgende training: 05 juni 2024
Inhoud
IT is al lang niet meer weg te denken uit onze samenleving. Daar waar IT vroeger ondersteunend was aan het primaire bedrijfsproces, is IT nu geïntegreerd met het primaire bedrijfsproces. Om ervoor te zorgen dat de primaire bedrijfsprocessen optimaal functioneren moet ook de IT dienstverlening optimaal zijn.
ITIL4® geeft een (IT) organisatie kansen en mogelijkheden om de IT dienstverlening perfect af te stemmen op de behoefte van en de mogelijkheden binnen de bedrijfsprocessen. ITIL4® is al lang niet meer alleen maar toepasbaar op de IT dienstverlening. Ook andere vormen van dienstverlening kunnen gebruik maken van deze Best Practice.
Tijdens de ITIL4® Foundation training leert de deelnemer begrippen als Service Value System, de Service Value Chain en de ITIL ‘Guiding Principles’.
Na het volgen van deze training is de deelnemer in staat om het ITIL4® Foundation examen te maken en kan de deelnemer een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van de eigen (IT) organisatie.
Duur
De training vindt plaats gedurende twee dagen van 9:00 – 17:00. Op de tweede dag is er een mogelijkheid om d.m.v. een proefexamen te toetsen of het examen te realiseren is.
Investering
Gratis! Voor stagiairs en personeel van Talent Masters.
€1300,00 incl. cursusmateriaal en examen voor externe deelnemers.
Locatie
Sisalbaan 13, 2352 AZ Leiderdorp.
Er is gratis parkeren op het terrein en de locatie is goed te bereiken met bus 6, 183 of 410 vanaf Leiden Centraal.